بوراکای، جزیره ای رویایی در فیلیپین
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

جمعه 23 اسفند 1398
ن : بنفشه

بوراکای، جزیره ای رویایی در فیلیپین

اگر برای گذراندن تعطیلات به دنبال خورشید، شن و دریا می گردید جزیره بوراکای در فیلیپین شما را نا امید نمی کند. در این جزیره هر تفریح ساحلی و ورزش های آبی که فکرش را بکنید از جت اسکی و موج سواری گرفته تا غواصی و اسکی روی آب  برایتان آماده است. این جزیره مثل بهشت روی زمین است و برای بیشتر گردشگران، نشستن بر روی سواحل سفید جزیره، تماشای چشم اندازهای دریا و یا شنا در میان آب های فیروزه ای اش سرشار از آرامشی وصف ناپذیر است.

به خاطر وسعت کوچک، گشت و گذار در این جزیره کار راحتی ست اگر عاشق ماجراجویی هستید می توانید موتور کرایه کنید و سراسر جزیره را این گونه بگردید. جزیره بوارکای بدون شک یکی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی فلیپین است و در میان مناظر و چشم اندازهایش، سواحل کارت پستالی با شن های سفید حرف اول را می زنند، سواحلی که مملوء از گردشگرانی اند که از سراسر قاره آسیا خودشان را به این بهشت رویایی رسانده اند.بوراکای از همان جزایری است که خیلی ها آرزوی سفر به ان را دارند کافیست نگاهی به عکس های این جزیره بندازید: شن های سفید و دریای زلال و فیروزه ای جزیره ای رویایی را به وجود آورده اند که هر گردشگری را مشتاق سفر می کنند. بوراکای یکی از جزایر استان آکلان است که در منطقه ویسایاس و در نواحی مرکزی فیلیپین قرار دارد. جزیره ای کوچک با ۷ کیلومتر طول و یک کیلومتر عرض که از آن جایی که منطقه ای تفریحی ست ۳۰۰ هتل و ریزورت را در خود جای داده است.

در اقیانوس قایق های بادبانی زیادی را می بینید که شما را مهمان ماجراجویی های هیجان انگیز می کنند. گردشگران زیادی شیفته سواحل رویایی، چشم اندازها خیال انگیز و هتل های مجلل این جزیره شده اند به طوری که در سال های اخیر گردشگران زیادی به این منطقه سرازیر شده و محیط زیست و طبیعتش تحت تاثیر قرار داده اند برای همین دولت فیلیپین تصمیم گرفت تا از اوریل ۲۰۱۸ (فروردین) به مدت ۶ ماه ورود گردشگران داخلی و خارجی را به جزیره ممنوع کند. از نظر بسیاری از گردشگران، بوراکای بهترین جزیره دنیاست، آنقدر آرامش بخش و زیبا که چشم اندازهای جذابش می تواند همیشه سوژه عکاسان و طبیعت دوستان باشد. بوراکای یکی از محبوب ترین جزایر گردشگری فیلیپین است، جزیره ای با تفریحات و ماجراجویی های بسیار. مثل بسیاری از جزیره های استوایی جنوب شرقی آسیا اینجا جزیره ای محبوب و پرطرفدار است به طوری که در سال گذشته صنعت گردشگری برای این جزیره بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته است.

قایق سواری

یکی از محبوب ترن تفریحات جزیره بوراکای قایق سواری است. می توانید به مدت نصف روز به تورهای گردشگری محلق شوید، قایقی کرایه کنید و جزیره را دور بزنید. در این مدت به معروف ترین سواحل جزیره مثل ساحل کوروکودیل و ساحل پوکا می روید و ناهاری خوشمزه میل می کنید.

غواصی

شاید تماشای چشم اندازهای دریا و خیره شدن به افق برایتان خسته کننده شده باشد اگر این طور است به دنیای زیر آب وارد شوید! غواصی یکی دیگر از دلایل محبوبیت این جزیره است اصلا مگر می شود به این جزیره بکر و بهشتی پا گذاشت و تماشای دنیای زیر آب را نادیده گرفت؟! گردشگران زیادی هستند که به فیلیپین می روند تنها برای غواصی در میان جانوران کمیاب دریایی، جانورانی که نمونه آن ها در هیچ اقیانوس دیگری پیدا نمی شود. خوشبختانه در سراسر جزیره حدود ۱۵ سایت غواصی هست که منتظرند تا شما را به دنیایی ناشناخته و پر از جذابیت ببرند. در زیر این آب های فیروزه ای گنجینه ای از مرجان ها، تونل های آبی و غارها ماجراجویان را سرشار از شور و هیجان می کنند.

ورزش های ساحلی

در سفر به بوراکای توپ را فراموش نکنید! چه عاشق فوتبال ساحلی باشید و چه به دنبال والیبال ساحلی باشید در هر دو صورت زمینی مناسب برای این ورزش های مفرح را در کنار ساحل پیدا می کنید.

غذاهای خوشمزه

بوراکای بهشت شکم گردان است در اینجا رستوران های دریایی زیادی برای انتخاب وجود دارد کافیست کمی در امتداد ساحل قدم بزنید تا با دیدن تنوع رستوران ها و غذاهای خوشمزه ی دریایی غافلگیر شوید.

تماشای غروب آفتاب

بدون شک جزیره ای رویایی با چشم اندازهای خیال انگیز و کارت پستالی غروب های دل انگیز جذابی دارد که از تماشای آن سیر نمی شوید پس در هر کجای جزیره که هستید در نزدیکی غروب خودتان را به ساحل برسانید و منتظر غروب خورشید بمانید.

شیرجه از صخره

پریدن از روی صخره ای بلند به میان آب های فیروزه ای یکی از محبوب ترین تفریحات ماجراجویان است. این جزیره ۵ سکو برای شیرجه دارد که ارتفاع بلندترین و کوتاه ترین آن ها به ترتیب ۱۳ و ۳ متر است.

سافاری

سوار بر خودروی ATV  به سمت بلندترین قله جزیره یعنی کوه لوهو بروید البته توقع نداشته باشید که این مسیر کوهنوردی به اندازه ی  مسیر کوهنوردی آتشفشان مایون چالش انگیز باشد اما اگر تا به حال این ماجراجویی را تجربه نکرده اید حتما آن را انجام دهید.

منبع: باهور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.